Display


I made this widget at MyFlashFetish.com.

venerdì 10 febbraio 2012

JUORNE pe' JUORNE:

JUORNE pe' JUORNE
CAPALDO VITALE EDITA: 17/11/80

Stanotte stongh'e sul pensanno sempe a te
DO SOL LAm SOL
e nu ricord amar chillo ca tengo e te
DO SOL LAm SOL
e cerco nu rimedio pe nun pensà chiù a te
FA DO FA SOL
l'ammore e comme all'aria addore semp e te
DO SOL LAm SOL
e me turmenta l'anima ca tu nun staje cu'me
DO SOL LAm SOL
e a notte me da spazio diventa chiù nu strazio senza e te
FA DO FA SOL sus
E' na speranza c'avanza dint'o core mio
DO SOL LAm SOL
è n'illusione ca vola assieme a vita mia....na...na...na...na......
FA DO SOLsus ( RE-LA-SIm-LA-SOL-RE-LA-RE-SOL-LA-RE)
è morto chiano chiano chillu ricordo e te
RE LA SIm LA
o'core stà cù nate forse migliore e te
RE LA SIm LA
e batte chiano chiano ma accelera chiù forte si vede a te
SOL RE SOL LA
e allora me capacito chella nun fa pe'mme
RE LA SIm LA
e provo co telefono a te purtà addù me
RE LA SIm LA
riprovammo comme amanti stà storia allucinante io e te
SOL RE SOL LA
Juorne pe juorne io m'accorgo ca me vuò cchiù bene
RE LA SIm LA
e spera ca rimane accussì fra me e te....na...na.....
SOL RE LA (MI-SI-DO#m-SI-LA-MI-SI-MI-LA-SI-MI)

Nessun commento:

Posta un commento